کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316533 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف ویروس ها با اتصال یواس پی

یک شرکت امنیت رایانه ای دستگاه یو اس بی طراحی کرده که پس از وصل شدن به هر رایانه ای به طور اتوماتیک فرآیند یافتن و از بین بردن ویروسها و بدافزارها را انجام می دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ دستگاه یو اس بی ویروس کش جدید شرکت امنیتی مالویربایتس (Malwarebytes) با نام تک بنچ (Techbench) عرضه شده و یک فلش درایو یو اس بی به شکل یک کلید است.

هدف اصلی از ساخت این دستگاه از بین بردن ویروسها عدم نیاز به نصب نرم افزار روی تمام سیستمهایی بوده که قرار است وجود بدافزار در آن بررسی شود. این دستگاه صرفا با متصل شدن به رایانه فرآیند اسکن شدن را آغاز کرده و خود آن را خاتمه می دهد.

این دستگاه را که برای استفاده تجاری مناسب است می توان از رایانه به رایانه منتقل کرد و نتایج هر رایانه در یک پوشه جداگانه ذخیره می شود. از سوی دیگر فایلهای قرنطینه شده نیز روی خود فلش درایو ذخیره می شود. تک بنچ در صورت نیاز می تواند کار را در حالت اتوماتیک انجام داده، ویروسها را از بین ببرد و بدون نیاز به کسب اجازه دستگاه را ریبوت کند.

تک بنچ دربرگیرنده نرم افزار ضد ویروس خاص شرکت مالویربایتس به علاوه یک سیستم حفاظتی به نام Chameleon است که حتی اگر یک بدافزار بخواهند مانع شود، این سیستم عملیات اسکن خود را انجام می دهد.

مارسن کلسینسکی مدیرعامل شرکت مالویر بایتس گفت: تک بنج دستگاهی است که توسط تکنسینها برای تکنسینها طراحی شده است. به عنوان فردی که در بخش فناوری اطلاعات کار می کند هیچ چیز ناامید کنننده تر از یک صف بی پایان از دستگاههایی که آلوده به بدافزار و ویروس هستند نیست.

وی افزود: تک بنچ این مشکل را با رائه یک راه حل ساده حل کرده است. تنها کافی است این دستگاه به هر رایانه ای متصل شود تا به صورت اتوماتیک مشکل حل شود.

تک بنچ برای یک دوره یکساله 399.95 دلار هزینه دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17178 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/07/16 تعداد مشاهده: 1810
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد عزیزی 1392/07/20 18:03
دمشون گرم چیز با حالیه من که حتما ازش استفاده می کنم .